Tagrender, Generalforsamling, affaldssortering, parkeringsskilt, løbende bestyrelsesmøder
Tagrender, der løber over
Der har været problemer i enden af bygningen med at tagrenderne løb over når sneen tøede eller det regnede kraftigt. Vinduespudseren har efterfølgende været fordi den 9. marts og renset tagrenderne. Hvis der mod forventning stadig er problemer, så meld gerne tilbage til bestyrelsen her på mailen.
Der har været problemer i enden af bygningen med at tagrenderne løb over når sneen tøede eller det regnede kraftigt. Vinduespudseren har efterfølgende været fordi den 9. marts og renset tagrenderne. Hvis der mod forventning stadig er problemer, så meld gerne tilbage til bestyrelsen her på mailen.
Generalforsamlingen – indkaldelsen er på trapperne
Generalforsamlingen bliver i år skriftlig grundet forsamlingsforbundet. DEAS sender indkaldelsen samt bilag ud indenfor de kommende dage.
Generalforsamlingen bliver i år skriftlig grundet forsamlingsforbundet. DEAS sender indkaldelsen samt bilag ud indenfor de kommende dage.
Den udvidede affaldssortering er udskudt til 2022
Teknisk Forvaltning har meddelt bestyrelsen, at ordningen ikke kommer til at gælde for Baune Allé 2 her i 2021.
Rengøring – ny leverandør og udvidet rengøring i kælderen
Pr. 1. april skifter vi rengøringsfirma til “3 x Madsen Rengøring”. Samtidigt udvides rengøringen i kælderen fra 2 gange årligt til 4 gange årligt.
Parkeringsskilt til foran bygning – er på vej
Sidste år blev det vedtaget at sætte et parkeringsskilt op foran bygningen for at mindske uvedkommende parking i parkeringsbåsene. Skiltet er desværre blevet forsinket – men – er på vej nu og kommer op snarest.
Bestyrelsesmøde hver 6. uge
Blot til info, så holder bestyrelsen møde løbende hver 6. uge.
Blot til info, så holder bestyrelsen møde løbende hver 6. uge.